План роботи




         Тема Школи становлення педагогічної майстерності
„Формування особистості вчителя як основа розвитку освіти”

Формування вчителя як творчої

особистості,здатної до створен-

ня якісно нового, значущого для

практичної педагогічної діяльнос-

ті,- одне з найважливіших завдань

сучасної науки і практики.

Мета Школи становлення педагогічної майстерності
сприяти підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу молодих та малодосвідчених вчителів, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

 Основні завдання Школи:
·        поглиблення знань вчителів з теорії та методики навчання і виховання;
·        сприяння оволодінню молодими та малодосвідченими вчителями знаннями основних нормативних документів у галузі освіти;
·        вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;
·        розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів;
формування потреби в безперервній освіті, стимулювання самоосвітньої роботи вчителів;
·        прискорення процесу адаптації молодих вчителів у професії.







План роботи
Школи становлення педагогічної майстерності
на 2012-2013 н.р.

Зміст заняття
Практична частина
ПРИМІТКИ
1

ВЕРЕСЕНЬ

-  Анкетування серед слухачів Школи для вивчення запитів щодо організації навчально-виховного процесу.
- Загальні засади організації навчального процесу в школі в 2012-2013 н.р.
-  Календарно-тематичне  планування, вимоги до нього.
-  Вимоги до оформлення класних журналів
- Система роботи вчителя (за  Конаржевським)

Робота між засіданнями
1. Опрацювання нормативно-правової документації:
- Закону України „Про освіту”.
- Закону „Про загальну середню освіту”.
- Національної доктрини розвитку освіти






- Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них.
-  Опрацювання вимог до єдиного орфографічного режиму.


2

ЖОВТЕНЬ

- Індивідуальні психофізичні особливості особистості вчителя та їх адаптація до вимог педагогічної діяльності.
- Розвиток творчих здібностей учителя у процесі навчання.

Робота між засіданнями 1.Опрацювання статті Н.Дереклеєвої „Психофізичний розвиток підлітків” („Психолог”, №2, 2002р., с. 13-14)






Тренінг «Пізнай себе»:
-          Визначення врівноваженості нервових процесів педагога.



3

ЛИСТОПАД

- Створення належного психологічного клімату на уроці.
- Здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів на уроці
- Проблема дисципліни на уроці:

 - Причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці
 - Критерії, які є необхідною умовою того, щоб у вчителя загалом не було проблеми дисципліни на уроці


Робота між засіданнями

Участь у предметній декаді




Відвідування уроку наставника, аналіз організації контролю за процесом організації дисципліни на уроці


4

ГРУДЕНЬ

Психолого-педагогічні вимоги до перевірки і оцінки навчальних досягнень учнів:
-                    Суть контролю навчання та його організація;
-                    Оцінювання навчальних досягнень учнів. Вимоги до оцінювання знань
Робота між засіданнями
  1. Опрацювання літератури з даного питання.
  2. Розробка конспекта уроку

Відвідування уроку вчителя-наставника  з метою вивчення системи оцінювання на уроці

5

СІЧЕНЬ

Домашнє завдання на уроці:
функції домашнього завдання;
види домашнього завдання;
форми контролю за виконанням домашнього завдання.

Робота між засіданнями
1. Розробка конспекта уроку (самостійно).
2. Зробити нотатки з проблем, з якими зіткнулися в навчально-виховному процесі, та визначити шляхи їх вирішення

Відвідування уроків вчителів, що атестуються, аналіз організації контролю за процесом засвоєння знань

6

ЛЮТИЙ
- Прийоми стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.
- Організація навчальної діяльності з учнями, які засвоюють навчальний матеріал на початковому рівні

Робота між засіданнями
1.Опрацювання науково-методичного посібника «Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання» (автори О Пометун, Л. Пироженко)
2. Визначення проблем, з якими зіткнувся в роботі

Ознайомлення з досвідом роботи вчителів-методистів

7

БЕРЕЗЕНЬ
Круглий стіл «Я зіткнувся з проблемою – як її вирішити?» (Розбір педагогічних ситуацій. Помилки і труднощі та шляхи їх вирішення)

Робота між засіданнями
1.       Підготуватись до обміну досвідом «Мій перший успіх»

Розбір педагогічних ситуацій

8

КВІТЕНЬ
Тиждень молодого фахівця

1.Відкриті уроки слухачів Школи становлення педагогічної майстерності з наступним обговоренням
2. Круглий стіл з обміну досвідом
«Мій перший успіх»

9

ТРАВЕНЬ
Методика проведення навчальних екскурсій, навчальної практики









Орієнтовний план самоосвіти слухача ШСПМ

1. Знайомство з інструктивно-нормативними документами на навчальний рік.
2. Аналіз змісту навчальних програм, підручників, вимог до оцінювання знань і вмінь учнів з предмету.
3. Розробка поурочних планів.
4. Робота з підвищення свого науково-методичного рівня:
·        робота над індивідуальною науково-методичною темою;
·        опрацювання науково-методичної літератури;
·        опрацювання психолого-педагогічної літератури;
·        участь у роботі ШМО та ММО;
·        при можливості – участь у творчій групі;
·        робота з обдарованими учнями (предметні олімпіади, МАН)
    5.Спільне проведення з наставником уроків та позакласних заходів та наступне їх обговорення.
    6.Взаємовідвідування уроків та позакласних заходів.
    7. Визначення найбільших труднощів у забезпеченні навчально-виховного процесу, визначення «вузьких місць» у своїй науково-методичній підготовці та можливих шляхів їх ліквідації у майбутньому.
    8.Звіт про виконану роботу з підвищення свого професійного рівня.






Комментариев нет:

Отправить комментарий